Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Eğitim
 

Bilmece: Bu çocuk nereye yürüyor??

Bilmece: Bu çocuk nereye yürüyor??
 

Eskiden ölüm dışında bilinmezlik olmazdı hayatımızda... Hangi okulu, kaç yıl, nasıl okuyacağımız belliydi.

ÖSS ve ÖYS denilen acımasız bir yarışı herkes bilirdi. Yani acımasız da olsa bilinmezlerle dolu değildi..

Sistem çok doğruydu diyemem. Ancak, doğru veya yanlış kesinlikle, detaylarıyla bilinirdi. Bilinmezliğin korkusu yoktu. Tembelliğin korkusu olurdu ancak..

Doğru veya yanlış ben bu sistemden çıktım. Yeni nesil öğretmenlere baktığımda da oldukça iyi yetiştiğimi görüyorum.

Yazık ki kendi çocuklarım ve yeni nesil için  aynı rahatlıkta olamıyorum maalesef.. Kim kaç yıl okuyacak, kaç yaşında okula başlayacak, hangi dersleri görecek, nasıl alan seçecek, üniversite sınavı  ne olacak, Anadolu Lisesi girişleri nasıl belirlenecek?????

Tüm bu belirsizlikler içimi bunaltıyor, aklımı karıştırıyor ve çok üzüyor beni.. Nereye gittiğimiz belli değil.

Çocuklarımızın geleceği nasıl olacak? Korkuyla bekliyor, bekliyorum. Hepiniz gibi...

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..