Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Bilmece bildirmece - 55. ebe bulundu

Bilmece bildirmece - 55. ebe bulundu
 

Resim : Alıntı


54. ebe ilan edildiğim gün gerçekten çok sevindim.
Umarım bu görevin hakkını verebilmişimdir.
Bulmanızı istediğim blog yazarımız sevgili Ayşe OLİNKA idi

Bilmez ki varlığı kılandır
o şehrin taşını toprağını altın
kaşı keman yüzü aydır
bilmez ki o şehri şehir yapandır

İstanbul da yaşadığından ve bayan olduğundan bahsettim.

İşin değil mi idare etmek
Bir aşıkla mı başa çıkamazsın
Yaktın kavurdun günlerdir
Can dediğim dostumu

Bir şirketin idari kısmında görev yaptığından ve can dediğim dostumu ise blog yorumlarımdan bulabileceğinizi düşündüm. Can dediğim dostumu da bulduktan sonra onun blog yazılarından da sevgili Ayşe OLİNKA’ ya ulaşabileceğinizi düşündüm.

Her şeyi idare ederken
kalbine mi hükmedemezsin
Sen ki azminden tezgahtarı utandıran kadın
Bedenine hükmedip azmederde
aşka söz geçiremezmisin

“ Azminden tezgahtarı utandıran kadın “ burada ise kendisinin sondan bir önceki blog yazısına dair ipucu vermiş oldum.

Sen susup yazdın mı
Anladık biz
İçinde ki fırtına söz olmuş
Dökülmüş ağaçtan olana akmış.
Kalem dillenmiş
İsyanın kalemle kağıt olmuş.
İşin zaten ağaçtan olma değil mi?
Susmak mı, sus o zaman
Sus ki kalemin işlesin…

Burada ise sevgili Ayşe OLİNKA’ nın işiyle ilgili ipucu vermeye çalıştım
“ İşin zaten ağaçtan olma değil mi ? “
çalıştığı sektör ise ambalaj ve kağıt idi.

İlginize ve yorumlarınıza çok teşekkür ederim.
Sevgili Ayşe OLİNKA’ nın tavsiyesi üzerine bu güzel yazı dizisini başlatan sevgili
Alev MEİSEL’ e tekrardan devretmek istiyorum . 55. ebemiz sevgili Alev MEİSEL dir.
Ebe olamayan dostlarıma da tavsiyem mutlaka bu yazı dizisini takip etmeli ve bu yazı dizisine dahil olmalısınız. Gerçekten çok zevkli. Umarım bu yazı dizisine tekrardan dahil olabilirim.

Sevgiler…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..