Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Bilmeden

Bilmeden
 

Bilmem,
bilmiyorum ki;
sadece
sevdim işte diyebiliyorum
niye diye soruyorum sonra
sevdim!!
çaya iki şeker atmayıda seviyorum ben,
anadolu kokan türküleri dinlemeyi de,
kaldırımın üzerinde yürürken,
çoçukluğum aklıma gelipte düşmeden yürümeyi de.
Martılarıda seviyorum ben
kedileride,
hiçbir şey olmamış gibi gördüğüm de seni, yüzüne tebessüm edebilmeyi de.


bilmiyorum
bildiğim herşeyi unuttum sayende
bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğim mi aslında?
bu yüzden mi?
sadece uzaktan seyredebiliyorum seni?
neden bu kadar kana susamış bir caniyim?
bilmiyorum,
bilmeden bitiriyorum.

 
Toplam blog
: 14
: 444
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Hiç birşey ayağınıza gelmez, en azından iyi olan hiç birşey. Herşeyi gidip almanız gerekiyor Charles..