Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bilmediğin Yerde Yürümek

Sürekli geldiğimiz gittiğimiz yolları biliyoruz. Kokular sesler inişler çıkışlar. Yani zihinsel haritalamayla avucumuzun içi gibi hâkimiz. Ama bilmediğimiz sürekli gitmediğimiz yerlerde sora sora buluyoruz.

Dün ziyaretimiz vardı. Yahu sık gittiğim bir yer değil atla taksiye git. Neyse pek tutmaz ya cimriliğim tuttu. Metroya bindim. İz bana geçtim. Ak parti il binasına doğru yol aldım. Yahu şu yüz metre yürürüm yürürüm bitmez. Abi Ak Parti İl başkanlığı nerede kardeş eee yüz metre ileride mübarek ben gidiyorum sanki o kaçıyor.

Neyse ilk defa bir toplantıya geç kaldım. Arkadaşlarda bu ilke şaşırdı. Çünkü ne beklemeyi ne bekletmeyi severim. Bu sefer o tongaya ben de düştüm. Terden sucuk gibi oldum. Görüşmeleri yaptık sağ olsun mekkiye abla beni bıraktı bundan sonra bilmediğim yere ya taksiyle gideceğim yâda en yakın otobüs metro ve iz bandan atlayacağım taksiye eee öğreniyoruz ben küçük bir öğrenciyim neyse on gram kaybettik sorun yok her şey harika işlerde tıkırında.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..