Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '15

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bilmediğiniz gerçeği açıklıyorum

Bilmediğiniz gerçeği açıklıyorum
 

Sizin için gereksiz, ölü yatırım olabilir ama karşınızdaki insan?


Biliyor musunuz?

Bilmiyorsunuz.

Sizin yanlış bildiğiniz bir şey var.

Nedir o?

Bugün sevgililer günü değil.

Evet, takvim yaprakları 14 Şubat’ı gösteriyor ama dediğim gibi, yanılıyorsunuz, bugün sevgililer günü değil.

Şaşırdınız, değil mi?

“Allah Allah nasıl olur, bugün sevgililer günü, basbayağı öyle” diyorsunuz.

Hiç bilmediğiniz bir gerçek var. Ben bugün size onu açıklayacağım.

Evet, bugün sevgililer günü değil, bugün benim doğum günüm.

14 Şubat’ta doğmuşum.

Nasıl ayarlamış annem babam bilmiyorum ama öyle olmuş.

Bugün çiftler birbirlerine hediyeler alıyor, dışarıda yemek yiyip kutlama yapıyorlar, karşılıklı çeşitli sürprizler hazırlıyorlar. Birbirlerine duydukları sevgiyi, aşkı alevlendiriyorlar, körüklüyorlar. Kimisi ise bu tarz kutlamalara karşı. Mesela babam, anneme bir gün hediye ya da çiçek almamıştır. Evlilik yıldönümü ya da sevgililer gününü kutlamaz. Maddi durumu iyi olmasına karşın anneme küçük bir tek taş yüzük bile almamıştır. 35 senedir evliler ama böyle bir jest göremedik babamdan.

Bir mevzu daha var. Sevgililer gününe yalnız girdim. Sevgilimden 26 Aralık’ta ayrılmış olmasaydım, yalnız girmeyecektim. Ama ben ayrılmak istedim. Kısa sürdü ve güven duymuyordum. Başka faktörler de vardı. Hayırlısı olsun. Bu arada o beni unutmamış ve doğum günüm nedeniyle işyerime dün orkide göndermiş. Şaşırdım. Whatsapp üzerinden mesaj göndererek teşekkür ettim. Ama muhabbeti de fazla uzatmadım. Verdiğim kararın arkasındayım.

Kısmetse gelir Yemen’den,

Kısmet değilse, ne gelir elden?

 

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..