Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Bilmedim

Vardım dost yanına aman etmeye

Dost benden de darda imiş bilmedim

Yola çıktım bu diyardan gitmeye

Klavuzum karga imiş bilmedim

Yok sanırdım taşı tozu yolların

Yaprakları dökülmezmiş dalların

Çehreleri gülen mesut kulların

Yürekleri korda imiş bilmedim

Sevinçlerin deryasında yüzerdim

Baharları ardım sıra dizerdim

Gönlüm ile gökyüzünde gezerdim

Meskenimiz yerde imiş bilmedim

Bir ibret almadı gözlerim yaştan

Yatağım dikenden yastığım taştan

Eski tahayyüller kara kumaştan

Gözlerimde perde imiş bilmedim

Sitemim kendime öfkem kendime

Hiç gönül koymadım sevdiklerime

Bir derman aradım hasta kalbime

Derde derman yarda imiş bilmedim

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..