Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '21

 
Kategori
Şiir
 

BİLMEK

Bildim dediğim,
Yerde öğrendim,
Hiçbir şey bilmediğimi.
 
Baktım dediğim yerde,
Hiçbir şey göremediğimi.
 
Ve duydum dediğimde,
Aslında dinlemeyi dahi,
Beceremediğimi.
 
Ve dahi tamda,
Anladım dediğim yerde,
Anladım, anladıklarımın,
Varlık denizinin içinde.
Bir damla dahi etmediğini.
 
Bildim,
Bilip, öğrendikçe,
Varırmış insan idrakine,
Hiç bir şeyi layıkıyla bilmediğinin,
Ve dahi bilemeyeceğinin.
 
En nihayetinde,
Bildim, anladım,
İnandım, İman ettim,
‘’Bilmelerin”
Ancak Her Şeyi Var Edenin,
İzni ve dilemesi kadar olabileceğine’’
Mustafa Murat Güngör
04.03.2021
 
 
Toplam blog
: 200
: 127
Kayıt tarihi
: 27.02.16
 
 

Güzel bir şiir, güzel bir şarkı, Bir gülüş, bir hoş söz, olun, Fark edin bu farkı, Hayatı güzelle..