Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bilmem bilir misiniz?

Bilmem bilir misiniz?
 

Son yazımı “Hoş geldin Bebek” istisnalar hariç (aç, susuz, soğuk, tek göz odalarda sefalet ve pislik içinde) doğanlar hep hoş geliyor da ondan sonra nasıl bir hayat yaşayacağı belli olmuyor.

Ana-baba olarak istediğin kadar iyi yetiştirmeye çalış, iyi okullarda okut, iyi imkanlar sağla, ama kaderini, sağlık sorunlarını bilmek mümkün olmuyor.

İlerleyen yaşımda, mutlu, huzurlu (memleket meseleleri hariç) yaşama sevinci bulmaya çalışarak, insanları severek yaşamaya çalışıyordum. Bilmem bilir misiniz birden bire YÜREĞİMİN tam ortasına bomba düştü adeta yıkıldım, savruldum, isyan ettim, haykırdım çaresiz ne yapacağını bilemez halde düştüm, kaldım. Büyük kızıma o pis, o tarifsiz acı veren, son yıllarda, herkesin yakasına yapışan adını bile söylemek insanı isyan ettiren hastalığa yakalandığı teşhisi konuldu.

Ameliyat oldu. Yirmi gün sonra tedavisi başlayacak. Bilmem bilir misiniz o ameliyat kapısında beklemenin nasıl bir işkence olduğunu, bilmem bilir misiniz o kapının ardında evladınızın olduğunu bilmek ve ana olarak hiçbir şey yapamamanın acizliğini…

Hayat her zaman düz gitmiyor, sapmalar,eğriler, karanlıklar, karanlıkların sonunda göreceğimiz aydınlıklar yakın olsun. Tüm hastalara şifalar diliyorum

 
Toplam blog
: 28
: 625
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

Çok, çok, çok yıllar önce Ankara'da doğmuşum. İlk,Orta, Lise ve Yüksek Öğrenimimi,çalışma hayatımı, ..