Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Bilmem

Bilmem
 

yorgunkalemim


Toros dağlıyım

Deniz görmedim

Martıyı bilmem

Anlatamam size

Denizi martıyı…

 

Gördüğüm

Toros sıradağlar

Kara kış

Aç kurtlar

Yoksul gözler

Bilirim…

 

Nerde yaşıyorsan

Orayı solursun

Duygular orayı taşır

Sözcükler oranın…

 

Dağ eteğinde

Ahşap evde büyüdüm

Apartman bilmem

Yaşamadım içinde

O yüzden ruhum özgür…

 

Sözlerim biraz kaba

Nede olsa dağlıyım

Kibarlık bilmem

Dağ taşırım yüreğimde

Kolay yıkılmam

Yazdığım şiirlerim

Pek okunmaz…

 

Ünlü şair değilim

Kimse beni anlatmaz

Onu bilirim

O yüzden yazarım

Beni anlatan şiiri…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..