Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Bilmez misin seni birgün görmezsem, senin için kahrolup yanıyorum...

Bilmez misin seni birgün görmezsem, senin için kahrolup yanıyorum...
 

Sen benim canım, sensiz geçen bir hayatta öleyim be yar !


* Beni sakın bırakıp boş verme ha

   Bu yabancı ellerde sensiz koyma

   Seni hep yanımda hep istiyorum

   Gidersen kafayı yerim burada

 

* Senin nefesinle ben yaşıyorum

   Sensiz asla hiç ben olamıyorum

   Sen ceylanım üstüne titriyorum

   BİLMEZMİSİN SENİ BİRGÜN GÖRMEZSEM

   SENİN İÇİN KAHROLUP YANIYORUM

 

* Aman yar sevdam yar hayatım gülüm

   Ey cömert sevgilim etme eyleme

   Senin olmadığın yerde ölürüm

   İçim kanar viran olurum gitme

.........................................        .............................................

Söz-Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazarlık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO " şiir, şarkı sözleri, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya  aittir. 

( Türkiye / İstanbul ) ..

 

twitter.com/tacettinsarac     ( Resmi Sayfası ) ...

 

instagram.com/tacettinsarac      ( Resmi Sayfası ) ...

 

www.nacomusic.com    ( Resmi Web Sayfası ) ...

 

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

 

tacettinsaracnaco.blogspot.com     ( Resmi Sayfası ) ...

 

www.facebook.com/nacomuzik.ts       ( Resmi " Tacettin Saraç Yapımcı Prodüktör " Chronik Facebook Sayfası ) ...

 

www.facebook.com/tacettinsaracnaco      ( Resmi Fan Page / like me - beğen / Account / Paylaşım Platformu Profili ) ...

 

" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION " Plak Şirketimiz ve Müzik ekibi " 

 

Tacettin Saraç Naco

..

..

 

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..