Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bilmezdim..

Bilmezdim..
 

Belki de içimde sakladığım

Sırların doğasından olsa gerek

Bu yoksunluğum.

Aşkın,

Sevdanın,

İnsan ömrünü kısaltıp uzatmadığını.


Bilmezdim…

Belki de fark etmek istemedim hiç

Bir gece

Gördüğüm kabuslarımdan arınıp

Taki sen düşerime girinceye kadar.

İşte o gece o garp düşüncelerimde buldum seni

İşte o zaman anladım her şeyi.

Meğer

Hergün doğan güneş

O aşık olduğum’ kahve gözlerin’

Gece ise o mis kokulu

Koklamaya doyamadığım

Saçlarından ibaretmiş…


Bilmezdim…

O kadar kötü yılların sonunda

Seninle güleceğimi

Tam düşünürken ölümü

Adım atarken sonsuzluğa

Gözlerini göreceğimi.

İşte ben,

Senin fakir şair’in;

Sevdiğine

Kadınına…

Pervane olmuş

Bir yiğidi anlatırım bu hasret şiirlerinde….

Yücel …

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..