Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bilmiyorum...

Bilmiyorum...
 

yağmura saklamak göz yaşlarını..


Kah ayrı kah beraber ama tam yedi senemin sevgilisi, yazıma nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum. Nasıl anlatabilirim sana hissettiklerimi kendime dahi anlatamazken, nasıl somut cümlelere dökebilirim içimdekileri soyut sonsuzumdan kopartamazken; bilemiyorum. Aşk dile gelir her defasında diye düşünüp, kalbimden parmaklarıma oradan da klavyenin tuşlarına düşer yüreğimdekiler diyebiliyorum , yine de bilmiyorum, belki de kendimi kandırıyorum.

Yedi kış geçti ömrümüzden Ankara’da yağan karların üzerine; geleceğe dair “karbeyaz” hayaller kurduğumuz, ayazında aşkımızla ısındığımız. Yedi bahar geldi geçti; yellerinde aşkımızın şarkısını gezdiren. Yedi yaz, güneşinde utangaçlığın kırmızı lekelerini bronzlaştırdığımız; yedi sonbahar, yağmurunda göz yaşlarımızı sakladığımız…

Sırtımı dönüp giderken sana, bu kadar zor olacağını bilmiyordum. Çektiğim acılar gün be gün azalır, sana dair yaşanmışlıklar zaten birer alışkanlıktı, unutulur diyordum. Bilmiyordum bu kadar içime işlediğini…
Seni unutmaya dair ilişkiler yaşadım, yaşadığımı sandım. Her kalbimi bir aşka açmaya karar verdiğimde sen çıkıyordun karşıma, kalbimde yaktığım ateşler ancak küllerini canlandırıyor, yanan ateşin kor ışığında hayalin beliriyordu. Benliğimi sarmışsın kurtulamıyorum aşkının suretinden. Bedenim bu ağır yükü ne kadar daha taşıyabilir bilmiyorum…

Ve bilmiyorum şimdi hangi rüzgara şarkımızı söyleyebilirim? Kulağına fısıldanır mı “dön” diye tekrarlanan nakaratları? Artık hangi kış günü sokaklara çıkıp yürüyebilir, hangi üstüne hayallerimizi yazdığımız kar örtüsüne basıp geçebilirim? Hangi yağmurda aşkımın gözyaşlarını silebilirim? Hadi sildim diyelim, silerken saklayabilir miyim sensizliğimi, tükenmişliğimi bilmiyorum…

 
Toplam blog
: 3
: 555
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Aralık 79 Rize doğumluyum. Hırçın Karadeniz'in rüzgarını soluyup da hayatta dingin durmanın getirdiğ..