Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bilseydim ...

Bilseydim ...
 

Bilseydim bu kadar taş kalpli olduğunu,

Senin için yanarmıydım geceler boyu.

Bilseydim senin için sevginin, duygunun anlamsızlığını

Adını ezberletirmiydim benliğimin tüm hücrelerine.

Bilseydim senin bencilliğini, kibirini,

Ruhsuz olduğunu bilseydim melek yüzlü şeytanım

Yanarmıydım senin için çöldeki kum misali

Yanarmıydı yüreğim senin için mecnunun yüreği gibi.

Bilseydim sevginin seninle ölüm olduğunu,

Bilseydim ecel denen şeyin senden geldiğini,

Hasretini şerbet diye içermiydim ...

Yanarmıydım senin için her anımda?

Bilseydim aşkımın sence anlamsızlığını

Sevdanla tok bir köpek gibi dolaşmaktansa

Aç bir kurt gibi ölmeyi tercih etmezmiydim,

Yanarmıydım senin için her anımda yanarmıydım ...

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..