Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Bilseydim

Bilseydim
 

Yeşile kaçan gözlerini,

Kaçan bakışlarında aradım,

Bilseydim bulamayacağımı,

Gözlerimi sevgiye açar mıydım hiç...


Ruhumu okşayan naif sözlerini,

Dudaklarının kıpırtısında aradım,

Bilseydim sesini bile duyamayacağımı,

Boşuna çırpınıp durur muydum hiç...

Ufkuma yelken açtıran hayallerini,

Rüyalarımın gizeminde aradım,

Bilseydim düş kırıklığına uğrayacağımı,

Uyumak için can atar mıydım hiç....


Yüreğime uçuşan sevgi kelebeğini,

Gönül bahçemin çiçeklerinde aradım,

Bilseydim kanadımın kırılacağını,

Müsaade eder miydim "aşk"a hiç...


Aysel AKSÜMER

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..