Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Bin bir suratlı, bin birinci blog...

Bin bir suratlı, bin birinci blog...
 

 

4 Kasım 2006 yılından bu yana Milliyet Blog’da yazmaktayım…

Ana kategorim eğitim üzerineydi… Süreç içinde Milliyet Blog’un özgür ortamında çok değişik kategorilerde yazılar yazmaya başladım… İlk başlarda “şiir” kategorisi yoktu, şiir kategorisi açılınca şiirlerimi de Milliyet Blog’da paylaşmaya başladım… Geriye dönüp şöyle bir baktığım zaman tam 59 kategoride yazı yazmışım… En çok yazdığım kategoriler, Güncel, siyaset, eğitim, şiir, haber ve futbol kategorileri oldu… Yazılarım toplam olarak 1.930.561kez okunmuş… Okurlarım yazıma 1841 yorum yapmışlar… Çok sayıda yazımdan çıktı alınmış, çeşitli web sayfalarında paylaşılmış… Yazımın biri de video haline getirilmiş sosyal paylaşım sitelerinde paylaşılmaktadır…

Taslakta bekleyen 93 yazım daha var… Bu yazıları niye beklettiğimi sorabilirsiniz… Bazıları gündemden düştü, bazıları içime sinmedi, bazıları da olgunlaşma sürecini tamamlamadığı için taslaklarımda bekliyorlar…

Bloglarımın günlük okunma ortalaması ise 886 olarak görünüyor… Bu ortalamaya paylaşımlar ve diğer web sitelerindeki okunmalar dâhil değildir…

Yedinci yılıma bin blog yazmış olarak girdim… Bu süreç içinde, geriye dönüp, yazılarımı tekrar okuduğum zaman, kendimdeki her türlü değişimi görebiliyorum… Bu yazıyı ben mi yazmışım dediğim yazılar olduğu gibi, bu berbat yazıyı niçin yazmışım dediklerim de oldu… Doğrusu yayına almadığım çok sayıda yorum var… Yazımı saygı sınırı içinde eleştiren yorumları her zaman yayına aldım… Saygı sınırını aşan, yorum yazanı da güç duruma düşürebilecek yorumları ise yayına almadım…

Çeşnisi bol, her telden çalan yazılar yazdım ve yazmaya da devam ediyorum… Her yazıda farklı bir suratım ortaya çıktığı için yazımın başlığını da “bin bir suratlı bin bir blog” koydum… Süreç içinde de kendimle barışık yönüm daha ön plana çıkmaya başladı…

İlk başlarda, yazmayı pek istemediğim ama yazmaktan da geri duramadığım kategori “siyaset” oldu… Ülkemizde siyasetin malzemesi çok fazla… Siyaset yaşamın ta kendisi…

Süreç içinde her şey değiştiği gibi, blog yazarlarının anlayışlarında ve yorumlarında da değişiklik oluyor… Ben de bu değişimleri kendimde görüyorum…

Milliyet Blog, git gide büyüyor… Yazar ve okur sayıları çoğalıyor… Milliyet Blog’un yeni yüzüyle birlikte o eski tatlı tartışmalar, küskünlükler, kırgınlıklar geride kalmış gibidir… İlk yüzünde üyeler birbirlerine daha yakın, daha samimi daha içten, daha tartışmaya yakındı… Milliyet Blog’un yeni yüzü bunu önlemiş gibidir… Blog kategorisindeki yazıların azalması da bunun bir sonucudur…

Bin bir suratlı, bin birinci blog’umu yazdım…

Nice bloglu günlere diyorum…Tüm arkadaşlarımı sevgi ve saygılarımla selamlıyorum…

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..