Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '20

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Bin liram olsaydı

Bin liram olsaydı. Malum kış geldi dernekte faturaların yüksek olacağı bir döneme giriyoruz. Dün bir arkadaş geldi. Ben feşmekân TV’den geliyorum. Sizi televizyona çıkaralım deyince gariban sevindi.

Zaten bağış ve yardımların aza indiği bir dönem kendimizi tanıtırız diye düşündük. Meğer arkadaşlara bin lira verecekmişiz televizyonda konuşacakmışız ee konuşma karşılığı bir eski bakan gibi para alacak değiliz ya. Bende içimden bu arkadaş yolunu şaşırmış galiba dedik ve uğurladık.

Bin liram olsaydı ne yapardım diye düşünmeye başlardım önce derneğin faturalarını öderdim. Keşke her ay bin liramız olsa bankadan otomatik ödeme talimatı versek.

Neyse Haberlerde  okuyoruz interneti olmadığı için uzaktan eğitime katılamayan öğrencilere destek verirdim. Burs kontenjanı belirlerdim. Görmeyene baston yürüyemeyene sandalye duyamayana işitme cihazı alırdım.

Üyelerime fakirlere ayni ve nakdî yardımda bulunurdum. Üşüyenlere bot ve mont evlere odun ve kömür alırdım. Bin lirayı her yere verir ama asla senin televizyonuna vermezdim. Salih Arıkan, Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..