Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '15

 
Kategori
Komşuluk
Okunma Sayısı
157
 

Binadaki olay

Binadaki olay
 

İlk defa sigaramın bitmesini istemiyorum.

Sabahın bu saatinde beni uyandıran şey ya da kişiler alt komşularım. Gürültü patırtıylan sıçrayarak uyandım aşağıda bir şeyler kırılıyordu. Bilindik senaryo... Erkek bağırıyor kız bağırıyor. Erkek kıza içeriye geçmesini söylüyor ve kız birden diyor ki bana vuracak mısın?  Sonra aniden kızdan ağlama çığlıklar yeter vurma defol..  Niyeyse erkek arkadaşımı aradım sonra polisi aradım. Bana dedi ki niye beni aradın bende dedim ki hani biz de tartışıyoruz ya ondan polisi aramadım dedi ki biz gecenin  bu saatinde o şekilde tartışmıyoruz kızı şuanda öldürüyor da olabilir neyse aradım polisi geldiler falan filan.. Aradan zaman geçti kızdan ağlamaklı kahkaha sesleri belli ki sonlandırmışlar kavgayı. Ciddi anlamda sevindim çünkü aşağıya inip kızı bizim eve getirmeyi düşünüyordum. Sonra binadan bir kız çıktı işte  'terbiyesizler !  Bu gürültü nerden geliyor' falan filan. Ulan insafsız kavgada ses çıkartmazsın da kızın sevincine mi ses çıkartırsın. Hiç mi ağladıktan sonra gülmedin be diyerek kederlendim.. Detayı da atlamayayım o da erkek arkadaşımın ' Kızı öldürüyor da olabilir'    cümlesi. Demek ki çok sinirlendiğinde kendinde bu potansiyeli görüyor tedirgin olmadım değil.. Niye b o k var gibi severiz ki insanları...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 11
Toplam yorum
: 5
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 2831
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

Orda bir köy var uzakta ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster