Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Binbir night

Binbir night
 

Dün akşam yine Binbir Gece günüydü ya da akşamıydı diyelim biz ona. Evet evet öyle diyelim. Aslında pek sevmem ama ne yapalım eşimi kıramadım seyretmek zorunda kaldım en acizinden=) Beşiktaş'ın hezimet maçı vardı ama ilk golü göremedim.Ama diğer golleri görmekte gecikmedim en 8'inden =)) Neyse yine her haftadaki gibi konu ve muhabbet hep aynıydı dizide ne yazık ki.Şehrazatın sonu ne olacak Onurla.Kerem biKEREM bile Bennu ya sevecen yaklaşamaz mı derim ben size??? =)) Ya sıkıldım ben bu diziden ya.Üüüüüüüf yetter yaaaa.İstemeyerek de olsa dizide yakaladığım kareleri ya da üçgenleri sizlere yazmaya başlıyorum en wrıte ından =)))
Bu arada oğlum Furkan da yeni aldığım oyuncak polis arabasıyla " ııııınn !! ııığğğğnn !! düüüüt ! " şeklinde ses efektleri çıkartmaya çalışarak oyuncak dünyasına dalmış vaziyette.Çocuk olmak varmış ya en gencinden =))

Şehrazat Bennu'ya Kerem'in nasıl bir adam olduğunu anlatmak peşindedir.Ama Benun'nun gözü Kerem'den başkasını görmemektedir.En köründen.=) Ama Bennu düngece Kerem'in sıcak yatağına girmiştir en yatağından =))Ve bunu Şehrazat'a marifetmiş gibi ballandıra ballandıra anlatmaktadır en ballısından =))Ya kadına bak.Gözgöre göre adamın yatağına girip onunla bir gece geçiriyor bir de marifet gibi anlatıyor Şehroya.Sanki nispet yapıyor.Sen kime anlatıyorsun kızım Şehro senden önce gördü o işi.En binbir gecesinden.Onur'a iftira atan gazeteci kadın, şirkete gelir ve güvenlikler tarafından içeriye sokulmaz.Bak gör sen nasıl giriyorum içeriye ben =)))En çaktırmadanından=PP

Kerem halaaa şirketten ayrılma peşindedir.Ortak ya Onur ile.Herifler düşman kesildiler bir anda ya en kanlı ve de bıçaklısından.Bu arada Kerem ve Onur 'un yaşlı anneleri de fis ve kos eşliğinde buna engel olmak için geyik yapmaktadırlar.En ren inden.( Ren Geyiği manasında ) =)))Gasteci kadın Onur ile görüşür ve yalvarır en dize kapanasıcasından=))) .Yazmak da zor be nerden buldum bu cümleyi =))Ne hikmetse benim kafam attı yine ; ilk başta gazeteci kızı içeri almayacağına dair and içmişcesine karşı koyan güvenlikler, kadını meğerse içeri alıvermişler.Neden bizi kandırıyorsunuz kaaardeşim.Ondan sonra pat ! Kız Onur'un odasında yalvarma pozisyonunu almış ve yalvar yalvar yakarma madunda.Uçtu mu ne yaptı bu kız nezaman çıktı yukarıya da asansöre bindi odaya geçti.Uuuuuu uyuttunuz bizi be kardeşlik.Neyse Onur da haalaa tazminat davasından vazgeçme niyetinde değildir.En inadından.=))

Burhan Evliyaoğlu'nun kşkündeki yardımcı kız ve yardımcı oyuncu hizmetçi kılığındaki kız Ayşe , Gani'ye aşıktır en ganisinden.Ama Ayşe bir halt yemiştir ve Gani'nin Üniversitede okumadığını ve de dershaneye gitmediğini araştırır ve öğrenir.Sanane kızım ya sen ne karıştırıyorsun oğlanın işlerini.Herşeye de burnunu sokuyor ya en meraklısından.Ama ne yapsın kız Gani'ye aşıık.Aşk merak dinlemiyormuş demek ki =))))Acaba Ayşe Burhan Bey'e ispiyonlayacakmı Gani'yi?Eğer söylerse varya Gani olur Fani =)))) en ölmüşünden .....=))))Şehro'nun yardımcı dadısı Mihriban Hanım mafya tarafından kaçırılır ne yazık ki.Ali Kemal'in kızı Buket Evliyaoğlu okulundaki resim yarışmasını kazanır ve Avrupadaki yarışmaya katılmaya hak kazanır en resimlisinden.Kerem , Bennu'nun evine geldiğinde o sırada Onur'da Şehrazatı evde bulamadığı için o da orada bulunmaktadır ve Kerem içeri girdiğinde Onur ile karşılaşır.Kerem de ona şööyle gıcık bir sert bakış atar ve Şehrazatın Onur ile 15000 $ 'a bir gece ansızın yattığını ima ederek " Her fırsatı değerlendiriyorsun değil mi Onur ? " der en laf sokulmuşundan ve orada lafını Onur'a dürtüverir.Bu arada Mihriban Hanım çok zor durumdadır.Kötü niyetli adamlar onu bırakmak istemezler.Meğerse adamların Mihribanın kerdeşiyle bir davası varmış ondan bu kaçırma eylemini gerçekleştirmişler.Yaaa gördün mü sen ? =)))Saolsun ikidebir araya reklam sıkıştırdıkları için diziyi bukadar anlatabiliyorum sizlere en kısasından.İsterseniz reklamları da anlatabilirim ama reklam olur sonra =))))

Benden bu kadar en yoruldumundan.İyi seyirler yolunuz açık ola......En Open ından =)))))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..