Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Bingo!

Bingo!
 

satmışım bu dünyayı..


Çengelli iğneyle astım kalbimi
Ayaklarım tutmuyor, çorbamı sen içir.
Kaç odası var farketmez
Ama musluklarından şarap aksın
Yeni evimizin..
Seyahatlerimiz
İki yıldızlı otellerin lobilerinde
Eski türk filmlerini izlemekle geçsin.
Kapı komşumuz Bakire Pavyonu'nun assolisti
Diğer kapı komşumuz da
iki çocuklu, kırmızı kravatlı satıcısı olsun
Karısı uğurlasın onları güleryüzüyle..
Her hücrem yalnızlıktan küs bana..
Bir imren dolusu inanası biriktirdim yine de.
Ümit ettiğim her günbatımı
batırdım hayallerimi suya..
Hayal kırıklıklarımdan kolye yaptım..
yalanlarımdan küpe..
bomboştum.. kimse farketmesin diye
taktım takıştırdım..
Ne olduğum gibi görünebildim..
Ne de göründüğüm gibi oldum..
Bitsin'di tek derdim..
Olmasın'dı..

Üç yıl önceydi, belki de dört yıl.. yok yok on yıl oldu sanırım..

Ne bitmesini bildi.. ne de olmasını..

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZT7EEdLxKws

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..