Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir (el)veda

Bir (el)veda
 

Hüznün rengi...


Bir veda havası tütüyor burnumda nicedir
Veda..
Elvedalar biriktirdim ömrümde hep bana söylenen
Koleksiyoncuda değerlenir mi her biri
Bilmem..
Ama bu gece biter ben giderim ey hayat...
Bir elveda da benden olsun!

Hayat,
İstediklerimi vermedin bir türlü
Bİlirim istemek yetmez yürekten
Neyin bedelini ödediğimi bile bilmeden
Yaşa deme bana hayat!
Ben sende yaşamı değil ölümü tadıyorum
Her nefessiz kaldığımda
Her gözümü açtığımda uykudan
Her uzun gecenin ardından
Ne için yaşadığımı bilmeden..
''Yorumsuz bir hayatı seçiyorum''

Amaçsızlık..
Bir başınalık
Küçükken korkutmayan bir dünyada
Zor geliyor şimdi
Boğuluyorum senin koynunda...
Boğuyorsun beni hayat!
Bitmek tükenmek bilmez karmaşanda

Yaşarken ne güzel cümleler kurmuştum sana dair
Yaşanırken bazı şeyler
Methiyeler düzmüştüm
En saklı kelimeleri bulup çıkarmıştım kuytularından
Sana lanetler okunurken
Ben,
Gülümsüyordum...
Üzülüyordum zavallı olduğuna insanoğlunun
Keşfedilmeyen rüya misali mutlulukların
Farkındalığına varamayanlar
(U)mutsuzdular
Korkaktılar
Yeni bir şey keşfettiklerinde
Ürkektiler..
Meğer,
Yanılan olmaya o gün başlamışım ey hayat!
Kandırmışsın...
Kandırılmışım daha mutluluğun ne olduğunu bile bilmezken
Umudu sürmüşsün dilime, avuntularımda
Büyütmüşüm seni!

Bir veda havası tütüyor bak
Bu elvedam sanadır hayat
Benden sonra mirasım yok kimseye
Bir kaç damla göz yaşı dökecekler
Ötekiler
Berikiler,
Annem...
Babam..
Kardeşim...
Ölmek değil de görememek bir daha
Görülememek belkide
Zor gelen bu..
Kendime mi?
Hiç acımıyorum...
Acıtılan,
Yolunan kabuk bağlarken yaralarım..
Acıyı hissetmemek değilde
Acısızlık bana zor gelir
Acırım...

Bugün yıkığım...
Yıkıldım..
Senin dilime sürdüğün yalancı umutlar
Ancak getirdi beni yirmi ikime...
Yirmi iki sene..
Ardımdan söylenecek sözler
''Gencecikti''
''Yaşanacak bir hayatı vardı''
''Gidiverdi erkenden''
Klasiktir ya zaten...
Yirmi ikisinde gençtir insan
Genç!
Sahi,
Gençlik neydi...?

Ölüme methiyeler düzüyorum bak gördün mü hayat
Zoruna gitmesin hiç
Seni de övdüm ben bir zamanlar..
Kıskançlık etme şimdi..
Var mı söyleyecek bir şeyin bana giderken
Varsa söyle,
Döndürebilecek bir yalanın beni sana
Yırtıp atmışken yorumsuz bir seni
Var mı daha kandırmaya yüzün
Söylenebilir misin ki
Döndürebilir misin
Hayat,
Güldürebilir misin beni!

Vakit tamam...
Gitme zamanı şimdi
Ölümle randevuma bak geç kalacağım şimdi
Küstürmemeliyim ölümü
Sevdirmeliyim kendimi..

Ey ölüm,
Ben geldim...
Sonsuzlukta bana da yer ver
Ruhum,
Yapışıp kalan hüzünleriyle
İşte şimdi şad olacak!

U.T
20.10.2009

 
Toplam blog
: 16
: 1058
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Odtü maden müh. 1. sınıf öğrencisiyim... Bölümümün aksine edebiyatla ilgiliyim amatör olarak şiirler..