Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Bir "garip" TRT

Bir "garip" TRT
 

TRT yazıklar olsun

Bu gün öğleden sonra kanalları geziyorum. Tesadüfen bir yunan kanalı çıktı karşıma. O da olimpiyatları yayınlıyor. Bir baktım Brezilya –Kamerun çeyrek final karşılaşması var. Trt’ye döndüm bir basket maçı veriyor.

Şimdi düşündüğümüzde hangisi milletin ilgisini çeker? Tabi ki Brezilyanın maçı. Bu gitmiş dandirik bir maç veriyor. Brezilya maçı için herkes işini gücünü bırakıp gider Brezilyayı seyreder.

Keşke Dünya kupası TRT verse diyordum. Kanal 1’in yayınını gördükten sonra. Şimdi anladımki trt’ye maç vermek zulum. Gider o en dandirik maçı yayınlar.

Türkiyede maçları verecek bir kanal yok. Yayıncılık yok. Herkes başına buyruk davranıyor. Olan bize oluyor. Maç seyeretmek için kendimizi paralıyoruz.

Ortada kanal yokki seyredecek. Gidip yunan kanalından mı izleyelim olimpiyatları. Orda da yunanca olduğu için önümüzdeki günlerde yayın akışını bulamıyorsun.

Rezalet!

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..