Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bir "tık" uğruna, İlluminati yazmak!

Bir "tık" uğruna, İlluminati  yazmak!
 

Günümüz yazarlığının tek sorunu "tık" oldu. Elektronik yazarlık yaygınlaşınca, önüne bir klavye alan herkes "yazar" olunca, okur sayısı da oransal olarak azaldı elbette...Böyle olunca da bir "tık" kapma yarışıdır gidiyor.

Bu yarış böyle giderse, bir tık uğruna çok canlar yanacak. Allah gecinden versin ama "tıksızlıktan gitti" yazılı mezar taşları bile okuyabiliriz ilerde.

Tık yarışı hem psikolojik him sosyolojik sorun olmaya aday gerçektende...Tık yetersizliği potalojiye kapı aralıyor: Tık tık!...Kim o?...Ben geldim: Obsesyon!...

Dediğim gibi sosyal bunalımlar da çıkacak bu tıksızlık yüzünden. Yazarlar arasındaki tık yarışı, yakın bir gelecekte "tık kavgasına" dönüşebilir: Benim tıkımı çalışıyorsun, kesme tıkımı, keserim tıkıni!!..gibi.

Abarttığımı sanmayın...Bakınız şu "illuminati" başlıklığı kaç kez hırsızlanmış...Neden? Çünkü başlık iş yapıyor...Neden bilmiyorum ama başlıkta "illuminatı" varsa, yazının tık'ı on binleri bulmuş...

Bir ara ben de düşünmedim değil doğrusu...Yazayım bir illüminatı yazısı alayım tık tıkları...Sonra da dedim ki, "git Şeytana uyma, ne işin var senin bu yaştan sonra illüminatıyle millüminatiyle..."

Yine de, tık sıkıntısı çekerlere bir yardım mahiyetinde  öneririm; yazın bir illüminati başlıklı herhangi bir yazı alın tıkları...

Başka başlıklarda var bol bol arı ya da sinek çeken...Ama ben bunları yazmayayım, mahallenin namus bekçileri ve süpürgecileri kızar yine.

Tıklanmak önemli tabii...Ben de istiyorum elbette yazdıklarımın çok tıklanmasını...Her tık bir "okur" anlamına geliyor ne de olsa...Gerçi adam tıklıyor da okuyor mu, bilen yok; ama biz her tıklayanı yazıyı okuyor, anlıyor ve fikirlerimizden etkileniyor kabul ediyoruz.

Böyle inanmasak bu kadar uğraşır mıyız hiç...Benim korkum bu "tık tutkusu" böyle giderse, tıklardan para kazanmak bir yana, yazdığımız sitelere tık başına para ödemeye bile razı olacağız.

Yakında MB, tık başına bir ücretlendirme yaparsa şaşırmayalım. Verin parayı alın tıkı gibi...Biz, Blog yazarlığından zengin olacağız derken, varımızı yoğumuzu MB'ye vermeyelim.

Şu da olabilir: Bakarsınız bazıları para verir " kiralık tıkçı" tutar...Tabii, o zaman bir de "tıkçılık mesleği" oluşur...Alın size yeni bir iş alanı!

Blog yazarlığı bir tür "günlük" yazarlığıdır. Yani  sürekliliği olan bir iş...Bunun bir doyum noktası da yok. Bir yazıda sizi doyuracak "tık" alsanız bile, bunun doygunluğu iki gün sürer...Ondan sonra yeni bir yazı ve tık açlığı...

Tık açlığı, tamlamasına dikkat edin...Bu, gerçek bir doyumsuzluktur...Asla, doyum noktası olmayacak.

Blogçu'nun gözünü toprak doyuruncaya kadar!...

İyi pazarlar!

Not: Yazının yayını gecikince,yazıyı blog kategorisinde yazmıştım değiştirdim. Başlığını "tık" koymuştum, iddiamın ne kadar geçerli olduğunu anlamak adına onu da değiştirdim. Bakalım n'olcek!

 

 

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..