Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '06

 
Kategori
Bilgisayar
 

Bir açılış disketi olan var mı?

Bir açılış disketi olan var mı?
 

Yoksa siz de bizler gibi değişik işletim sistemleriyle çalışıp sürekli bu işletim sistemlerine ait açılış (bootdisk) disklerine ihtiyaç duyuyor musunuz? Sistem açmadı, master boot record (MBR)' da sorun var, işletim sistemi görmüyor vb.. bir sürü neden olabilir. Tabii siz tedbirlisiniz muhakkak köşeye bir tane açılış diski koymuşsunuzdur. Ancak çoğunlukla da sizden daha önce ihtiyaç duyan bir arkadaşınıza vermişsinizdir, o da geri getirmemiştir. Bu senaryo bana pek yabancı gelmiyor. Neyse bu tür durumlarda eğer yakınlarda internete açık başka bir PC varsa,

http://www.bootdisk.com/

adresinden sizin işletim sistminize uygun açılış diski oluşturabilirsiniz. Umarım sık sık bu diske ihtiyacın olmaz ama tedbirli olmak iyidir.

Hoşcakalın...

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..