Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir adam!

Bir adam!
 

Bir adam var düşlerimde...

Dokunmaya kalksam kayboluyor, yüzünü tam olarak göremiyorum. Kaçıp gidiyor benden. Oysa ki onu tanımak istiyorum. İncinmek değil tanımak istiyorum o adamı...

Bir adam var düşlerimde...

Gün içinde beni izliyor hissine kapıldığım, bazen her dakika yanımda hissettiğim, bazen de nefesini hissettirecek kadar yakınlaştığı duygusuna kapıldığım...

Bir adam var düşlerimde...

Hayatta sadece bana ait olduğunu hissettiren, daha sonra bilinmeyen bir nedenle yanımda yer almayan bir adam...

Bir adam var düşlerimde...

Sevmek istediğim, sevemediğim bir adam...

Bir adam var düşlerimde...

Gözyaşlarıma kıyamadığı hissiyatini veren, aynı zamanda da kendisi ağlatmaktan, kırmaktan çekinmeyen bir adam...

Bir adam var düşlerimde...

Onunla olmayı düşleyip, onunla olamadığım...

Bir adam var düşlerimde...

Ruhumun parçası olmak isteyen, benimle var olmayı yeğleyen ama yanımda yer alamayan bir adam...

Bir adam var düşlerimde...

Beni hem kadın hem küçük bir çocuk gibi algılayabilen ama hiçbir zaman anlamaya çalışmayan bir adam.

Bir adam var düşlerimde...

Böyle var olmaya devam edecekse var olmasını istemediğim bir adam...

Sevgi ve saygılarımla...
 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..