Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir adamda kaç adam olur ya da kadın?

Bir adamda kaç adam olur ya da kadın?
 

Say bakalım; kaç?


Saymaya başladığım gün, sayıldığımı gördüm.

Gördüm de ne oldu?

Kördüm.

Ben, bende kaç adamım?

Kaça kaça bende kaç adam kaldı?

Bana benden gelen yok mu?

Ben, bende kalmadım mı?

Her yandan, her yanımdan bana bakıyorum....

Bende uzun kalıyorum.

Oysa ben, bende kısa olanım.

Etrafımda dolanıyorum.

Kendi kapısını çalamayanım.

Çalsam ne olacak ki!

Kesin açamayanım.

Bir adamda kaç adam olur? diye sordum adamlara.

Ya kadınlar?

1. Not: Bu kadar yolu bende, bu bene varmak için mi aldım?!

2. Not:

Kötü adam,

ne olacak

senin sonun

bunca

adamın içinde;

adam sen,

kötü,

çok kötü

olacak halin.

Ş.Y.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..