Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir Adım Gerideyiz. Ben Görmüyorum

Bir Adım Gerideyiz. Ben Görmüyorum
 

Salih Arıkan


Köyde doğdum. Körler okulu az olduğu için sıra bekledim. O zaman kuzenlerim okula giderdi. Defterleri kitapları gazeteleri koklardım. Ben de okumak yazmak isterdim. İçin için üzülürdüm.

Sonra gecikmeli de olsa körler okuluna başladım. Köyde kuzenlerim okudu evlendi. Ben şimdi kırk bir yaşındayım. Benim yaşımdakilerin neredeyse torunu var yâ da olacak. En azından çocukları büyüdü. Lise üniversite ve gecikmeli iş hayatı. Başarısız bir evlilik. Ve inşallah ikinci ve sonsuza kadar bir evlilik olsun istiyorum.

İş yerinde rahatım güzel. Telefonlara bakıyorum. Bankamız değişti promosyon da alacağız. Benim sevinmem gerekir. Ama şahit sorunu çıkabilir diye endişedeyim. Dün iş yerine bankacılar geldi. Herkes kartlarını aldı. Ben şahitsiz işlem istediğim için soracağız dediler. Ak banka yazı yazdım. Yazımda dilersek şahitle dilemezsek şahitsiz işlem yapabileceğimizi yönetmeliği incelemeleri gerektiğini söyledim. Bekliyoruz bir adım geride hayırlısı bakalım.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..