Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir adım var, Temmuz...

Bir adım var, Temmuz...
 

bir akşam

kapını

çalsam

çok geç

olmuş

desen de

çok kırıldım

yorgunum

alsan

beni içeri.

ırmaklarım

akarken

gövdemin

her yanından

uzun yolum

sürücüyüm

belki

ıslak bir kedi

çevrilmemiş

romanım

alsan

beni içeri.

kardelenim

üzgünüm

suyum

sedefli taşlı

hoyrat

bir ikindiyim

gözlerimde

yaşlar var

ertelenmiş

yağmurum

resimlerim

ıslanmış

bu sokak

dar geliyor

alsan

beni içeri.

aldandım

yalanına

soylu

uzak bir

kentin

saçlarım

çözülmüyor

rüyalarım

bir kabus

dalımdan

yıllar geçti

karlar

çabuk bitmiyor

paletimde

renk dondu

alsan

beni içeri.

gönlümde

fener söndü

fırtına

hiç dinmiyor

umutlarım

döngüsüz

kuşlar

güzel göçmüyor

ellerimin

ışığı

yüreğime

değmiyor

gergeflerim

çözüldü

alsan

beni içeri.

ilk pazarım

temmuz'um

gözlerimde

güneş var

sokaklarım

çok tozlu

çiçeğim

çok aydınlık

mavi

bir karanlık

benden

çok öte uzak

arılarım

gidiyor

alsan

beni içeri.

 
Toplam blog
: 392
: 4592
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sağlıklı beslenme, yüzme, doğada yürüyüş ve çevre özel ilgi alanlarım. Şiiri ve..