Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Bir Ahmet'i idare edemediniz!

Bir Ahmet'i idare edemediniz!
 

Bu kategoride yazmak benim fikrim değildi! “Blog” diye gönderdim yazıyı, bir bakarım ki “Blog yazarları tartışıyor” kategorisinde çıkmamış mı?

Kendimi “Bankasya Ligine” düşmüş “Süperlig” mağduru gibi hissettim inanın!

Sakaryalıyız diye bu keleği yaptılar sanırım! Nankör herifler!

O kadar futbolcu yetiştir futbol camiasına, yaptıklarına bak!

Durun aklıma bir fıkra geldi onu anlatayım size!

Ağanın bir oğlu varmış! Oğlan fırlamanın teki! Sataşmadığı kadın kız kalmamış köyde!

Toplanmış köylü, Ağanın huzuruna çıkmışlar!

“Ağam şu oğluna sahip ol! Karımıza kızımıza sataşıyor!” Demişler!

Ağa ne desin?

“Ulan bir Memedimi idare edemediniz ya yuh olsun size!”

Ben ne diyeyim şimdi?

“Ulan bir Ahmet’i idare edemediniz! Attınız beni bu kuytu kategoriye!"

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..