Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '10

 
Kategori
Blog
 

Bir Alaylı gözüyle yorumlarımın akademik analizi!

Bir Alaylı gözüyle yorumlarımın akademik analizi!
 

sarıklılar güvenilir, takkeliler sarıksız!!


Pirmete yazmasaydı ben yazacaktım!

Yorumlar meselesi!

Kadri Bey bir yorumunda hatırlatınca baktım, en çok yorum alanlar kısmında Ahmet Balcı olarak 11.786 sayısını gördüm. (Bir başka adla da yazıyorum ama o sıralamada yok! ) İyi de, benim sayfamda düşük! Sayfamda 7.461 yazıyor!

İstatistik yalan söylememeli! Kim söylüyor peki?

Aslında söylemiyormuş. Herkesin günlük yazı yazma limiti var ya onu aşan yazılara gelen yorumlar resmi bir hüviyet kazanmıyor, ana sayfadaki listeye eklenmiyormuş! Ama yorumlar da silinmiyor! Bana söylenen bu!

En çok yorum alan bir kardeşiniz olarak ben de rahatsızım bu durumdan! İnanın beş para etmez dediğim bir yazıya 150 yorum geldi yahu! Utandım da 15 adedini yayınladım! (üşendim cevap yazmaya!)

Ama yazı yazma konusunda uzmanımdır! Aynı konulu bir yazıyı, dört farklı açıdan bakarak yazabilirim!

Diyelim “yayın” avındayım! (Biliyorsunuz Dicle’de yayın bırakmamıştım! En küçüğü 15 kilo vardılar! Daha küçüklerini büyü de gel diye nehre atardım!) Olayı ilkyazımda kendi gözümden anlatırım. İkinci yazımda Yayın balığının duygularıyla yoğururum öyle anlatırım! Üçüncü yazımda oltayı katarım işin içine; dörtte dubayı!

Uzatırım da ayıp olur şimdi!

Şiirlerim!

Ben Blogdaşlarım istedi diye sevda değiştirmiş adamım be! Fahriyeyi onun için değiştirdim!

“Bıktık Abi bundan! Bul bir tane daha da ona yorum yazalım!” Dediler!

“Yapmayın etmeyin arkadaşlar! Kızın günahından ne yaparım sonra?” Türü yalvardıysam da kâr etmedi ,mecbur oldum yol verdim!

Millet maymun iştahlı yani!

Ciddi bir yazı yazarım şimdi diye başlıyorum, yazarken cıvıyor! Bunu Alaylı olmama bağlıyorum! Akademik bir kültürün bir parçası olsaydım böyle olmazdı!

Gelen yorumlara bakarsak;

Yazanlar da Alaylı sanki!

Adam ODTÜ mezunu, kategorisi “rüya tabirleri!” Bundan ne yorum beklersin şimdi! Gırgır yorumlar geliyor haliyle!

Balık burcu manyağı yaptılar beni!

Babama mı anneme mi kızayım şaşırdım! Martta doğduğuma göre dokuz ay öncesine gidersek hangi aya denk gelmişim? (pardon annem yakalanmış!) Haziran sanırım! Bir ay daha idare etse babamı, Koç olacağım! Yok! (baba adaylarının dikkatine!)

Hasbelkader soranlar oluyor mesleğimle ilgili!

“Ahmet Bey geçen çivi çakarken çekici elime vurdum. Sol başparmağım kan topladı, neden acaba?”

“ Efendim, sorunuzdan sağlak olduğunuz anlaşılıyor! Bendeniz solak olduğumdan bu konuda ne dersem yanlış olur ama merak da etmedim değil! Çivinin şapkalı tarafına çekici vurduğunuzdan emin misiniz?”

Cevabımın linki aşağıda!

http://blog.milliyet.com.tr/Yolcu_/Blog/?BlogNo=261221

Ben de çok yorum yazarım!

Hani bazı işyerlerinde yazar manyak herifler!

“Benim için ne düşünüyorsan Allah sana iki katını versin!”

Ben bunu fiiliyata geçirmiş adamım! Gene az demiş! Gelen bir yoruma beş yorum yazarım karşılık olarak!

Yok diyen çıksın ortaya!

Yukarıdaki yazıyı Akyazı’da görmüş gülmüştüm!

Adam hemşerim! Kendi eliyle yazmış! Gülünce sordu!

“Niye güldun Ahmet Abi?”

“Mehmet, şu D harfini T yap lan! Milletin başına iş açma! “

“Ne var onda?”

Zor anlatabildim!

Bir yazının daha sonuna geldik arkadaşlar!

Pirmete’ye teşekkürlerimi sunuyorum! Ömrü uzun olsun!

Görüşebilirsek bir bardak bira borcum olsun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..