Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bir ana değil , bin ana ağlıyor...

Bir ana değil , bin ana ağlıyor...
 

MEHMEDİM ....ERİM... ASKERİM....

Yattığın can bulduğun yerlerin sızlıyor...süt kokulu kuzum evimi ocağımı yangına çevirdin...Anan karaları bağladı taze gelin bağrına taş bastı yaa, beben kokunu hiç duymadı, elini hiç tutmadı...Diner mi ? Mehmedim bu acılar, gün yüzü doğmaz artık geceme ant içtim Vatanıma, Milletime alın beni askere mehmedimin yerine...

Kara gözlüm, kara kaşlım yaTağın yastığın kokun hala üzerinde... Son mektubun okunur hala masa üzerinde ...içim yanıyor dostlarım günüm gecedir , halim nicedir... Gelinimin kınaları solmadı nasıl derim erin şehit düştü dağlarda... Ant içtim Vatanıma, Milletime alın beni askere Mehmedimin yerine...

Ağlama bebem sen son şehit yavrususun !!! Korkma endişelenme sahip çıkacaktır VATANIN sana...Davullarla zurnalarla uğurladın askere ...kapılara bakıp umud bağlama baban dönmez geri bir daha ...Sen şehit oğlusun bayrağını taşı onurla....

Ağlama diyorlar nasıl ağlamam bakın omuzlar üzerinde oğlum gidiyor!!!

Mehmedim doyamadım sana!insan doyar mı yavrusunun sevdasına...Süt kokulum gidiyor naaşın omuzlar üzerinde..nereye gidiyon yavrum bırakın son bir defa saılam oğluma...sen şimdi toprak mı?kokacan Mehmedim, yanına yatam bende toprak kokam şehit düşen askerim...

ANT İÇTİM VATANIMA , MİLLETİME...ALIN BENİ MEHMEDİMİN YERİNE ASKERE....

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..