Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir anda olmakta herşey

Bir anda olmakta herşey
 

Dün bir kaza kurbanı da olabilirdim.
Dolmuşla eve gidiyorum.
Yolcular günün yorgunluğu içinde hafiften uyuklamakta.
Önde oturuyorum . 

*** 

Çantamdan birşey alırken birden acı bir fren sesi ile araba durdu.
Kaldırıp başımı bakınca çimantoyuda içinde karan araç var ya tam camımızın önünde.
Allah esirgedi derler ya aynen abi.
Bu korkuyu atlatmadan ikinci bir kazanında tanığı oldum. 

*** 

Mezitli Kuyuluk'ta.
Yüz yüzelli metre karşıdan gelen dolmuş ara sokaktan çıkan bir gerizekalıya çarpmamak için mobilya atölyesinin içine girdi.
Korku filmi gibi.
Anlık birşey..
Seyrediyorsunuz diliniz tutulmuş vaziyette.
Öyle böyle değil abi.
Elektrik direği ile evin arasına nasıl girdi anlayana.
Parça parça tampon, tuzla buz olan camlar, koltuklar, kan, yaralılar, ambülanslar... 

*** 

Offf!!!
Gece hiç uyumadım inanın.
Ruh gibiyim şu an.

Anlık birşey ölümle yaşam arası.
Anlık...
Yaralılar nasıldı? 

*** 

Ya o dolmuşta ailemden biri olsaydı.
Ya diğer dolmuş şöförü refleksli davranmayıp duramasaydı ve ben ya yaralansam veya ölseydim!

Anlık nefes alışlarımız...
Değmez hiç bir şeye ...

Dedim ya ruh gibiyim hayrım dokunmaz benden bugün kimseye. 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..