Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Anlasam

Bir Anlasam
 

Bazen dipte hissettiğiniz ve hiç o dipten çıkamayacağınızı zannedip, koktuğunuz oldu mu ?


Siz hangi halinizde dibe doğru bir iniş yaşadığınızı anlıyorsunuz bilmiyorum;  ama ben yemek bile yemiyorsam, işte o zaman anlıyorum bir şeylerin yolunda gitmediğini. Önlenemez bir düşüş yaşıyorum tutunacak gücüm yok, karanlık bir boşlukta hızlıca kayma hissi, nasılsa en dibe indiğimde derin bir nefes alıp kalkarım.  Kaymanın etkisi mi bilmiyorum derin bir kalp yanığı hissediyorum…

Ece Ayhan’ın “ Vücudunun  %70 i su olan bir canlının nasıl olur da içi yanar.” dediği gibi, benim anlayamadığım da bir insan, bir insana dokunmadan nasıl böyle can yakar, üstelik amacı can yakmak değil, can vermekken…

Bir de bu aralar canım yandığı için mi yazamıyorum yoksa yazamadığım için mi canım yanıyor onu da bilmiyorum…

Yazarken kelimeleri küçücük yazdığımı fark ediyorum, hemen kocaman kocam yazmaya başlıyorum. Olmaması gereken bir mutluluğun ardındaki hüzün sanırım benim ki, derdimin adını koydukça, harfleri yazarken daha dik ve büyük yazmaya başlıyorum…

Bütünlük olmadığının farkındayım da bu ara içimde de bir bütünlük yok zaten, içten bir şey olsun istedim.

http://hayatguzelse.com/2017/12/19/bir-anlasam/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....