Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '17

 
Kategori
Deneme
 

Bir arada yan yana yaşayan insanlar “sana ne” ya da “bana ne” diyemezler

Bir arada yan yana yaşayan insanlar “sana ne” ya da “bana ne” diyemezler
 

Ben “Sana ne” ya da “Bana ne” demeyi çok seven biriyim. Aslında böyle bir hakkımız olmalı. Her iki söz de özgürlüğün ifadesi.

“Ne demek bana ne, sana ne; bir arada yan yana yaşıyoruz, senin her şeyin beni, benim de her şeyim seni ilgilendirir”.

İşte bu gerçek nedeniyle “Bana ne “ diyemezsin, ben de “Sana ne” diyemem.

Bir arada yan yana yaşamayı bazıları iyi bir şey olarak görürler ama aslında hayatın en büyük sorunu… Kişiler arasındaki mesafeler onların istediği gibi olmalı. Ben bir insanla istediğim zaman karşılaşmalı, onu istediğim zaman görmeliyim; köşeyi dönünce önüme çıkmamalı…

Benim bana ait şeylerim var, karışanlara “Sana ne” diyebilmeliyim ve beni ilgilendirmeyen şeyler, “Bana ne”.

Diyoruz zaten; “Bana ne” de diyoruz, “Sana ne” de…

Evet, diyoruz; ama nasıl? Dışlanıyoruz, yalnız kalıyoruz; kavga tartışma…

Oysa bunlar bizim hakkımız…

Bir arada yan yana yaşama mecburiyetimizin olup olmadığını bilmiyorum. Bana karışanlara gerilmeden “Sana ne” demeyi özlüyorum ve ayak bağlarıma, “Bana ne”

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..