Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir aşk arıyorum

Bir aşk arıyorum
 

Resim: Sofia%2BVergara


"bir bahar akşamı rastladım size

sevinçli bir telaş içindeydiniz

derinden bakınca gözlerinize

neden başınızı öne eğdiniz"

diyecek kadar nazik, nezaketten payını almış, nostalji kokan…

http://video.google.com/videoplay?docid=1780758357541340181

Gecenin bir vakti… hadi yüzmeye gidelim diyecek, diyebilecek kadar çılgın, sıra dışı…

Hiç aklımda yokken, hiç de sırası değilken üstelik aklının ucundan bile geçirmezken hatta…

"Gel, sarıl bana sarıl seni istiyorum gel

Neden bilmem özlüyorum ellerini ver

Yok, yalan değil artık inkar etmiyorum yeter

Hatta belki seviyorum istiyorsan eğer" …

diyebilecek kadar açık sözlü, ne istediğini bilen bir aşk, aşık.

http://www.izlesene.com/video/muzik-sezen-aksu-seni-istiyorum/1019434

Cinsiyetine aldırmadan… bu gün canım istemiyor, başım ağrıyor diyecek, diyebilecek kadar da kendinden emin, egolarını aşmış bir aşk, aşık.

Kendisinin ve başkasının onun için çizdiği sınırları aşacak, aşabilecek, oyunun sonunu getirebilecek kadar cesur, atılgan.

Anneden babadan yiyeceği dayağa aldırmadan, evin önünde duran damacanaları boşaltıp, karşı yamaçtan birlikte yuvarlanalım diyebilecek kadar uçarı, çocuksu sevinçlere haiz olan.

Saçımı başımı çekse de, ben de can havliyle onun en onulmaz yerine patlatsam da bi tane, bir gün sonra hiçbir şey olmamışçasına, daha çok özleyerek hatta… hem saracak, hem de sarılacak bir aşk, aşık.

Sen yanımda yoksun ya… yıkılsın meyhaneler diyebilecek kadar bilincine ve yüreğine sahip, kendini tanıyan.

Sus pus olmuş sazendeler bu gece, hazırlan fırtına kopmak üzere diyebilecek kadar çoşku dolu, kim vurduya gitmesin, aşkıma ses ver, uçarı değilim kadrini bilirim diyecek kadar kadirşinas.

http://www.dailymotion.com/video/xa12ag_murat-bayaran-yykylsyn-meyhaneler-y_music?hmz=707265766e657874

Siz söyleyin. Çok şey mi istiyorum ben şimdi…

***

Şarkılar dile getiremediğimiz duygularımızın elçileridirler. Bu sözleri yazan, bu şarkıları besteleyip hislerimize tercüman olan tüm değerli kalemlerimize, bestecilerimize, bu besteleri yorumlayarak bizlere ulaştıran sanatçılarımıza teşekkür ederiz. İyi ki varsınız. Sevgiyle…

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..