Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir aşk bitti

Bir aşk bitti
 

...


<ı>“düşler besledim güpegündüz / dövüşmek için /uçurumlar besledim düşmek için!”
<ı>…..Yılmaz Odabaşı…..

Kış mevsimini yağmurlarına kapılıp bitti bir aşk
Yağmur yağıyor durmadan silerek bu aşkın son izlerini benden
Bir yağmur yağıyor kızgın hırçın delice
Ben yine penceredeyim bir duman alırım sigaramdan
Gözüm yağmur sularının sildiği ayak izinde
Gözüm yağmur sularına karışıp giden zamanda

Ama durmadan soruyorlardı şairler
Bir aşk nasıl biter
Tanrılarda bilmiyordu cevabını
Şimdi yoksun
Tek cevap bu
Öldüren
Gittin
Öldün


Birden gök gürüldüyor yüreğimde
Şimşekler çakıyor sana kızgın sana küfürlü
Sen sevgilimdin gülünce güller açan
Şimdi ne varsa sensiz
Böylesi daha iyi

Ama durmadan soruyorlardı mecnunlar
Bir aşk neden biter
Tanrılarda bilmiyordu cevabını
Şimdi yoksun
Tek cevap bu
Acıtan
Gittin
Öldün

Bu aşkın ölüm fermanını imzaladın gittin umarsızca
Gömdüm seni gittiğin kentte hüzünler adına
Ben terk etmedim kentimi de sevdamı da
Düştüm ayrılıklara tutundum aşka kör yüreğimle
Gel demiyorum
Gelmeler yeni ayrılıklar gebeyken

Ama durmadan soruyorlardı Çingeneler
Bir aşk niçin biter
Tanrılarda bilmiyordu cevabını
Şimdi yoksun
Tek cevap bu
Kanatan
Gittin
Öldürdün kendini

Kapandı bir aşkın daha seyir defteri
Gittiğin yollar kayıp oldu karanlık da
Başbaşayız Gece, yağmur, karanlık, ben
Tanrılar da erken uyudu bu gece
Ya sen uydun mu ayrılık uykularına

Kalbim unut bu aşkı ve ezberindeki türküleri
Uçurumlar bul kendine, yalnızlıklar, şiirler
Yürü kalbim kendine tutun, kendi kendine
Gidiyorum işte yüreğimde ışık gözlerimde aşk

Gittim
İyi geceler sevdalılar
iyi geceler dünyalılar…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..