Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir aşk bulsun beni

Bir aşk bulsun beni,

Delice sarıp sarmalasın.

Nefesimi kessin zaman zaman.

Kendimi unuturcasına onu hatırlayım,

Kendimi bulurcasına onda kaybolayım.

Bir aşk bulsun beni,

Yatağımın başucunda beklesin beni her gece.

Masallar anlatsın bana,

Sonu olmayan masallar… 

Beni avutsun.

Bir aşk bulsun beni,

Güneş ışığıyla tenime değsin,

Kar tanesi gibi narin ve estetik olsun.

Yağmur gibi yağsın; kuraklığıma, susuzluğuma çare olsun.

Bir aşk bulsun beni,

Uzun uzun tünellerin sonundaki ışık olsun,

Engebeli yollarda ki tümsek olsun,

Ayağıma takılsın, düşürsün beni. 

Sonra elimi tutup kaldirsin.

Bir aşk bulsun beni,

Huzuru ve dinginliği onda bulayım.

Ninniler söyleyip beşiğimi sallasın,

Sırtımı sıvazlasın.

Bir aşk bulsun beni,

En yakın ama en nankör arkadaşım olsun.

Arkamı döndüğüm an çekip gitsin,

Her şeyi unutup ve silip gitsin.

Canımı yaksın.

Bir aşk bulsun beni,

Uzun uzun baksın bana.

İçimi görsün,

Beni okusun.

Hikâyemi yazsın.

Şiirim olsun.

Bir aşk bulsun beni,

Kafaları çekelim ara sıra,

Sarhoş olalım sabahlara kadar,

Kendimizden geçercesine içelim, içelim, içelim. 

Beraber ayilalim ama gecenin sonunda.

Bir aşk bulsun beni,

Tadı damağımda kalsın,

Ağzıma bir parmak bal çalıp,

Çapkın çapkın gözlerime baksın 

İçime işlesin. 

Bir aşk bulsun beni,

Sadece benim olsun. 

 
Toplam blog
: 24
: 364
Kayıt tarihi
: 03.04.11
 
 

Merhaba, Ben Hande Ozgen. 21 Ocak 1987 de doğdum. İstanbulluyum. Yeditepe Üniversitesinde Genetik ve..