Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir aşk hikayesi...

Bir aşk hikayesi...
 

Mahallede oynadığım bir voleybol maçı hayatımı değiştirmişti, hayata bakış açımı farklılıklaştırmıştı nasıl mı ?

O an öyle güzel bişey çarptı ki gözüme işte bu benim kadınım dedim işte buldum en sonunda dedim içimden, ilk görüşte aşk dedikleri şey varya ben inanmazdım ama gerçekten bu kez öyle olmuştu ben o kıza çok aşık olmuştum. Günden güne iyice birbirimizi tanımaya başladık ama bir sorun vardı. Kız arkadaşım benden 5 yaş büyüktü ben bunu aldırmadım kız arkadaşımda pek aldırmadı. Onunla o kadar çok mutluydum ki o bensiz ben onsuz yapamaz hale geldik her an her saniye konuşmak istiyorduk. Ona o kadar bağlandım ki anlatamam hayatın onda oldugunu gördüm aşkın, sevginin hayattaki herşeyin onda olduğunu gördüm kısacası deliler gibi aşıktım. Onu mutlu etmek için hergün farklı farklı süprizler yapıyordum onu çok mutlu ediyordum. İlişkimiz çok iyi gidiyordu herşeyi yerli yerindeydi. Ama o üniversitesini bitirdi bende liseyi bitiriyordum sınavlara girdim biraz düşük almıştım ve kız arkadaşımın şartı vardı o da üniversiteyi kazanamazsam benimle ilişkisini keseceğini söyledi. Ve şu an beni bıraktı ben çok kötü durumdayım o benim herşeyimdi ben onsuz yapamıyorum :'( onsuz zaman geçmiyor. Beni hala sevdiğini hissediyorum ama neden böyle oldu onu hiç bilmiyorum...

yalnız ve üzgünüm... 

 
Toplam blog
: 3
: 93
Kayıt tarihi
: 04.05.14
 
 

Mesleğim bilgisayar teknisyenliği İlgilendiğim konular ; Bilgisayar Aşk  Dostluk ..