Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir aşk şiiri / kültürlü ask yasiyah

Bir aşk şiiri /  kültürlü  ask  yasiyah
 

Bana bir yerden Erzurumlu bir dadaşın aşk şiiri elime ulaştı. Şairi Dadaş Ercan ÇAVUŞ’tur.  "Kültürlü Aşk Yasiyah "  dediği şiirini burada sizlerle paylaşmak istiyorum. Şiiri Erzurum'un  yöresinin yerel ağzıyla yazmıştır. Ben de aslına aynen sadık kalarak sunuyorum.Tabi şairini de  yürekten  kutluyorum.

Bir şey örgendim

Gel degisik sevah

Sen beni sev ben seni sevim

Sevdayı yasiyah

***

Sen benim için yan

Ben seni severah yanim

Dutusim

Klasik ask neyse oni

Yesiyah

***

Yada sen sevme haberin

Olmasin

Ben sene  sevdalanıp dolasim

Platonik ask heyse oni

Yasiyah

***

İstersen sevdandan kendimi

Kesim

Sagi mi solumi dogfriyim

Biçim

Psikopatik ask neyse oni

Yasiyah

***

Dur ben Kerem olim, sen Asli

Sonumuz ele bitsin yasli

Nostaljik ask neyse oni

Yasiyah

***

Ele sevah ki gara sevda

Olah

Araplara benziyah  gapkara

Olah

Gara ask neyse onu yasiyah

***

Yalan söylemiyah hep dogri

Diyah

Beraber oturah beraber

Yiyah

Realist ask neyse oni

Yasiyah

***

Birbirimize türkü söyliyah

Mizildiyah

Elele tarlalarda

Bostanlarda gezah

Romantik ask neyse oni

yasiyah

 ***

Kediyi, gudiyi (köpek) sen

Diye sevim

Sen de horozi culugi (hindi)

Ben diye sev

Sembolik ask neyse dni

Yasiyah

***

Gel elele  tutusip  gendimizi

Elektrige verah

Zangir zangir

Titriyah,ölmiyah

Elektronik ask neyse oni

Yasiyah

  ***

Ağirlerde, komlarda bulusah

Gezek galahlarinin ( yığın)

Dibinde oturah

Otantik ask neyse oni

Yasiyah

***

Sen beni  sevirsen bilirem

Ben de seni

Ele puslukları birahah

Hakket  sevah

Adam gibi sevaeh sevdayı

Yasieyah

Dadaş  Ercan ÇAVUS

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..