Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir aşkın intihar mektubu

Bir aşkın intihar mektubu
 

Suskunluğum çaresizliğimdendir sevgili. Kızgınlığımdan kuru gözyaşlarım. Kendimi atmaya cesaretim yok ama yaşamaya da tahammülüm yok sevgili.
Kestiğin ve bıraktığın yanlarımdan kaybettiğim yaşam, ne öldürüyor ne yaşatıyor şimdi. Saracak, özrüne sayılacak bir yarabandında mı yoktu sevgili. Gidiyorum bak şimdi. Hala duyuyorum kendini savunan sesini. Gidiyorum sevgili, haklılığımız değil önemli olan, şimdi kal demen gerekli.

Tamir etmeye çalışırken daha da bozup kırdığım tüm yaşanmışlıklar ve yaşanacaklar adına çok üzgünüm sevgili. Ne bir başka aşk ne de başka bir heves, sadece seni tekrar sevmek, delicesine ölürcesine, dua gibi dudağımda seni zikretmek, ve dudaklarında, attığın her adımda, besmeleden sonra ben olmak, yeniden tekrar biz olmak, büyük harflerle söylemek adını ve söylerken kelimelerin arasına A-Ş-K karıştırmak , seni aşk, aşkı sen sanmak.... Ben sadece senin beni ne kadar sevdiğini düşünmeden tekrar sevmek istiyorum seni.
Bu bir aşkın intihar mektubu sevgili. Aşırı dozda sevmekten zehirlenmişliğiyle, köprüden atlamak üzere olan bir aşkın mektubu. Kurtarılması mümkün.

Aşağıda olacağını umut ediyorum.

Seni çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..