Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir avucumda kızılca kıyametler

Bir avucumda kızlca kıyametler,
Bir elim mağmaya torna vuran yerde!
İki elim dünyanın yakasında!
Avuçlarım yangın sofrasında bir kibrit tanesi!

Delirmiş mağmanın sıcağı, alnım kan ter içinde,
Un serdim tüm gergef iplere,
İpledim tüm gelmiş geçmişlere,
Puştun, puştluk oyunlarına çomak soktum, nihayetinde!

Bir avucumda kızılca kıyametler,
Bir elim mağmaya torna yerde!
İki elim dünyanın yakasında!
Avuçlarım yangın sofrasında bir kibrit tanesi!

Topraktan olmuş tüm hücrelerim dağılır,
Ne toprağa dönebilir nede dönüşebilirim!
İnsanlığımın çözümsüz kaldığı yerdeyim!
Her gün ölür, her gün bin defa dirilirim!

Bir avucumda kızılca kıyametler,
Bir elim mağma ya torna vuran yerde!
Cennet ayaklarımın altında,
Cehennemse hep kapıda!
 

Filiz Kocabıyık 27/05/2011

 

 
Toplam blog
: 27
: 235
Kayıt tarihi
: 27.02.12
 
 

Eğitim lise, tektil işi yapmaktayım. Şiir, öykü, anı, nesir yazmak en güzel lezzetim yaşamda,..