Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Bir ay bye bye..

Bir ay bye bye..
 

Okullar 2008-09 eğitim dönemini yeni kapattı..

Biz "by mehmet önkibar" firması olarak başlayacak olan 2009-10 yeni eğitim dönemi için "little men's" küçük beyler'e takım elbise ve gömlek üretimine şimdiden üretmeye başlıyoruz..

Yakışıklı küçük adamlar'a yeni eğitim döneminde kendilerine daha fazla öz güven sağlamaları için en kaliteli kumaşlardan en şık elbise ve gömlekler hazırlığı içerisindeyiz..

Bu hazırlık dönemi içinde kumaş-model ve atelyeler ile yoğun çalışacağımdan dolayı yaklaşık bir ay blog yazılarıma ara veriyorum..

Sizlere en sevdiğim papatya buketini sevgilerimle sunuyorum..

Bye..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..