Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir ayrılığın saniye saniye görüntüleri

Bir ayrılığın saniye saniye görüntüleri
 

Oturdum yatağın bir ucuna, yatak kocaman bir sonsuzluktu. Nereye bassam çöktü, ağırlığım ruhuma zarar. Durdum öylece sonra. Derin bir nefes çektim içim açılsın diye, odadaki yalnızlık içime çöktü. Alev alev yandı duvarlar kaçamadım, öylece alevlerin arasında kalakaldım. Bakışlarım dondu, gözyaşlarım akamadı, buz tuttu. Acıdı mı hatırlamıyorum ama yüreğimin büyük bir kısmında kıyamet koptu. Yağmalandı tüm sevgim, artık bende bir değeri yoktu. Ne bağırdım, ne ağladım. Öyle garip bir dumanın içinde üzüntüm boğuldu.

Bir kış gününe rastladı küçük kıyametimin kopuşu, kömür kokulu bir akşama rastladı. Gülmedim diyemem daha sonra, elbette çok güldüm hayatın akışındaki olaylara. Fotoğraflar çekildim arkadaşlarımla. Ama gülüşlerim hep buruktu.

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..