Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir bahar akşamı

Bir bahar akşamı
 

Güzel günlerin, güzel dolaşmaları vardır
sokakta herkes güzelce, gülerek gezer
kahkahalar daha kuvvetli atılır, böyle zamanlarda
muhtemelen de sevdiği insanlar vardır ve daha da zevkli olur
güneş, daha da ısıtır, daha az terletir sokaklar
kadınlar daha bir güzel ,erkekler daha bir istekli
müzikler de daha güzel gelir kulağa
sevişme istekleri de artar, kadınlar, daha sevilmek için var gibi olurlar
akşam,tabaklarda, çatal-kaşık sesleri yankılanır balkonlarda
karpuz kokusu, rakıyla beraber gelir burnuna
ve daha da karardıkça hava gülmeler de sıklaşır
kimi zaman anahaber bülteni sesi yükselir
kimi zaman da telefonda yüksek sesli konuşmalar
ben, en çok, türkçe konuşmayan kadınları seviyorum
bana bakmak istediği için bakan, varlığıma selam duranlardan
içki, sigara, kıyafet, dedikodu derken, karanlık daha da bastırır
günlük kaygılar, daha yakındır çünkü saat geçe tekabül eder
ve herkesin gitmek zorunda işi, dönüşte de bir şeyler getirmek zorunda olduğu evi var......
ve benim de evim var
gitmek zorunda olmadığım bir işim, yemek zorunda olduğum midem
kadeh tokuşturamadığım dostlarım da yok,
gördükçe kendimden geçtiğim bir kadın da
elbisesi hakkında kritikler yapacağımız, sonrasında da tutkuyla çok ses çıkaran bir öpücük kondurabildiğim, bir kadın, yok
üzücü mü?

 
Toplam blog
: 19
: 126
Kayıt tarihi
: 04.10.11
 
 

Bugüne kadar çeşitli sözlüklerde yazarlık yaptım. Kendime ait devrimhaymatlos.tumblr adlı bir blo..