Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir bahçe gördüm

Bir bahçe gördüm
 

seni seviyorum...


Bir bahçe gördüm

Çok güzel

Dayanamadım

Seyrettim biraz, sonra çekti kendine beni

Ben usulca girdim o bahçeye

Seyrettim ne güzel hepsi

Kokusu bir hoş

Kendileri bir hoş

Güzel çicek

Sonra usulca başladım dolaşmaya

Kırmadan inciltmeden

Bir baktım köşede

Dalından koparılmış bir gül

Bir ah çektim o zaman

Ne yazık dedim içimden

Sevmeyi bilmeyen biri

Koparıp aldımı seni dalından

Yazık çok yazık

Oysa gerçek sevse

Koparmaya kıyamazdı seni

Bu güzelliği

Belki seyreder seyreder

İnciltmeden koklardı biraz

Biraz daha uzun yaşaman için

Seni dalında bırakırdı

Dahada uzun yaşaman için

Belki gelir sulardı biraz

İşte kıymet bilmekte böyle bir şey

Oysa insan sevdiğini inciltmemeli

Bakıpta görmemek

Sevipte kıymet bilmemek…


Gülen yüzünüz hiç solmasın.…
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..