Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir bana sordum, bir de bize !

Bir bana sordum, bir de bize !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Anladım ki sevda tüneli bu.
Bazen karanlık ve nemli,
Hatta duvarları sen desenli.
Ama bilirim ki huzurlu.

Hep bir ışık vardır sonunda.
Koşmalıyım derim o sona.
Aydınlandıkça ben,
İter karanlığa.

Bir köşede kurumuş goncalar.
Kim bilir ne umutluydular.
Belki de canlanırlar.
Gözyaşlarımla sulandılar.

Öyle sonsuz ki özlemin,
Çare değil ruhuma hicret.
Nedenisin gözlerdeki nemin,
Sen gel de bu kalbe dinlet.

Uzun bir yolculuk bu.
Verir sabrını Râb elbet.
Eğlerken hoş derunu,
Bilesin banadır kısmet.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..