Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Bir bankanın müşteri temsilcisine gelen telofonlar

Bir bankanın müşteri temsilcisine gelen telofonlar
 

Eşim seslendi içerden;
-Hanım koş bak ne buldum!
Benim bey bilgisayarı sevmeyenlerden.
Bir tek emekli sandığı ve SSK sayfasını açar, maaşına ,falan bakar,birde sayısal ve şans topu sonuçlarına bakar ,o kadar !
Beni böyle çağırmasında bir iş var diyerek;
-Ne buldun yahu! Az işim var sonra baksam?
-Yok ,yok gel!...Oku bak burda işine yarayacak yazı var!
-Neyin işine?
-Canım yazıyorsun ya!O işte !
-Eklersin tulperdene(benim başka bloğun adı)milliyetine falan.
Hemen koştum öyle deyince,iş miş kalmadı.
-Sen emekli sandığına bakıyodun hani?
-Bankalarda ne yapıyorsun?Diyede söylenerek.
Okudum .))))) Önce kendim güldüm tabii,sonrada sizi gülümsetmek için onu ps nin başından kaldırdım.
Bu yazıyı bir güzel ekleyiverdim.

Temsilci : Medeni Durumunuz?
Müşteri : Erkeğim!!!

Temsilci : Ekin Bey'le görüşebilir miyim?
Müşteri : O bay değil bayan!!!!!! ve size teessüf ederim.

Temsilci : Cep telefonu kullanıyor musunuz?
Müşteri : Nokia 3210'um var ama satacağım. şimdi küçükleri çıktı onlardan alıcam.
Temsilci : Hayırlı olsun. Numarasını ögrenebilir miyim?
Müşteri : Kontürlü? O daha iyi oluyor bilior musun? Vergi yok falan.

Temsilci : Mezun olduğunuz ilkokulunuzun adını alabilir miyim?
Müsteri : Nerden öğrendiniz beşiktaşlı olduğumu?

Temsilci : Medeni durumunuz?
Müsteri : Bekarım
Temsilci : internet şubesine kayıtlımısınız?
Müsteri : Eşim kullanıyor.
Temsilci : Bekarım demiştiniz!
Müsteri : Ben hergün kalbime imza atıyorum!!!! (imam nikahı)

Temsilci : Cep telefonu kullanıyor musunuz?
Müsteri : Gazeteden kuponla almıştım on gün sonra gelecek..

Temsilci : İyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müsteri : Benim dün son ödeme tarihiymiş extre bugün geldi. Bugün yatırırsam faiz işler mi?
Temsilci : Evet geciktirdiğiniz için faiz işler.
Müsteri : Ne biçim bankasınız diğer bankalar böyle olunca faiz almıyorlar iptal ediyorlar.
Temsilci : Şu andaki uygulama böyle. Başka yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
Müsteri : Yok

Temsilci : İyi günler Erdinç Beyle görüşebilir miyim?
Müsteri : Babam Tuvalette hemde yeni girdi 1 saat çıkmaz şimdi.

Temsilci : Evli misiniz ?
Müsteri : Hayır müzmin bekarım. Aman evladım sen sen ol sakın evlenmeyeceğim deme. Bak güzel bir işin varmış, bankada birini ayarla yaşın geçmeden bir an önce evlen. Sonra bizim gibi turşunu kurmasınlar. Abla nasihati !!!

Temsilci : iyi günler! inci Hanim'la görüsebilir miyim?
Müsteri : Annem hacıya gitti, 28'inde gelecek.

Temsilci : Iyi günler Kadriye Hanım'la görüşebilir miyim?
Müsteri : Yavrum Kadriye ablan banyoda. Mehmet sen misin yoksa canim?

Birazda gülelim )))

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..