Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir başımlayım şimdi

Bir başımlayım şimdi
 

Saatler süren yollardan sonra, yolları yollara bağladım.

Bünyeyi alıp kolumun altına, bir baş ve iki ayak gittim.


Her gidişim kendimeydi…


Susmayı öğrendim yolculuklarda

Ve susamayı konuşmalara…

aptallıklardan ziyadesiyle doymuş


bir mum ışığında aydınlandı yolum

bir mum ışığında aradım benliğimi

çok yol kaybetmiştim asfaltta

çok ben kaybetmiştim ama

bir mum ışığında başlayan yolculuğumla

günlere ulaştım güneşle aydınlanan


telaşlıydım

korkmuştum

yanmıştım


gözlerimin arkasında kalmıştı yanıklar

kimseler göremedi


aklımın kılavuzluğunda

görünense, karga istemezdi.


bir gece

bir kibrit çak dedi bir ses bana

görüntüsü ak sakallı bir peri

gel dedi arkamdan


gittim

her gidiş kendimeydi

her adım armağandı

her adım basamak

her adım merhem oldu

yanıklarıma


kabuklar bağlamıştı

gözlerimin ardı


her adımda düştü

kanadı önce sonra kurudu


yaralarım ne birinden yadigardı

ne de cezaydı bana Allah’tan


bir anda birden olmuştu

düşerken kafamın üstü

pencereden gökyüzü sevdasına


kuşlar gibi konabilmek için bulutlara

tuz oldu buz kesti bir anda


davasız kaldım

şikayetçi değildim kendimden

sorum-suz-luğumdan da değildi ya.

ne geldiyse başıma,

sevdadan gelmişti kanat takıp

uçabilmek adına.


arkamdan itmedi kimse

başımın ağırlığını düşünemedim

sarkarken bütün bedenimle

bir camdan.


olan oldu

başım ağrıdı en çok

omuzlarım çöktü biraz

gözlerim döndü

ayakta kalamadım bir süre


cezasız da bırakmadı beni

bünye


yıllarca kaktı başıma

ağırlığının hesabını

biraz küs kaldı

zamanımı çaldı


olan oldu


bunca gürültüde

bir kalbim sessiz kaldı

titrettiğinde bile sızılar onu


şimdi her şey geçti

bitti…


kimseler kalmadı

içimde

dışımda


bir başım’layım şimdi..

başım benden mutlu

ben başımdan

kaldığı için benle…


Jülide ÖNCEL / 09.10.2007

 
Toplam blog
: 47
: 421
Kayıt tarihi
: 15.09.07
 
 

Mavi–yeşil sıcak bir nisan günü kız kulesine bakan bir tepede doğdum ben de. Doğar doğmaz seyrettim ..