Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Bir başına hiçliğim, nefse bedel sen!

Bir başına hiçliğim, nefse bedel sen!
 

_____________________________________________________________________________________________________


Biliyor musun!
Kanat sesleri duyuyorum bazen.
Uzak; ama derinden.
Yerinden çıkacakmışçasına atıyor kalbim.
Nereye bakacağımı şaşırıyorum.
Davetkâr gece seslerinde,
usulca gökyüzüne dalıyorum.
Saklı buluyorum yıldızları bulutlara.
Nasıl da utangaçlar!
Sobe!
Ve yüzlere bakıyorum.
Olur da gören vardır diye.
Yok ki ifade.
Hatta kozasız.
Kopyacı günler.
Kısıyorum yüreğimi.
Sonuna kadar açıyorum hayalini.
Hapsediyorum gözlerime.
Korkarım, kaçarsın diye.
Döneceksin elbet.
Konacaksın yine.
Yoruldun bensizlikte.
O zarif; ama kırgın yüreğin,
atacaktır elbet ben diye.
Varlığına adalı ömür,
umuda nazır sevda.
Bir başına hiçliğim,
nefse bedel sen.
Anlatsam küskün duvarlarına Mihr-ü-Mâh'ın.
Desem ki ayla uğurladım, güneşle karşıladım.
Der ki Koca Sinan, anladım.
Bilmez ki ben hep ağladım.
Ne camiler yaptı, aşka nispet.
Bense şiirler yazdım, câna hasret.

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..