Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Bir başka şey peşinde

Başka bir şey olmalı.

Buraları istemiyorsun....Kendimi net ortaya koyamıyorum burada, başka bir yer olmalı, gitmeliyim. Ben bura insanıyım ama, kalmalıyım.

Bu mavi, bu yeşil, bu hava, bu insanlar senin içine işlemiş, tamam; ama ben başka renklerde kendimi görmek istiyorum, başka havalarda ve insanlarda.

Eee, ben yaşlandım artık, sen gençsin, normaldir yelken açman.

Sadece uzaklara gitmem gerektiğini biliyorum, aradığım başarı falan değil, başka bir şey, henüz tanımlayamadığım bir duygu bu.

Döndüğünde ben olmayabilirim.

Gittiğimde de ben ben olmayabilirim ki dönüş ne? Dönüşüm olmayacak diyorsun. Muhtemeldir ki olmayacak, bu bir gidiş, gerçek manada bir yol alış, dönüş yok, geri.

Peki buralar?

İsteyenin olsun, mutlaka buraları da arzulayanlar vardır, başka başka yolculuklar ve o yolculukların yolcuları; boş kalmaz bu mavi ve yeşil ve bu insanlar.

Ya o bir başka şey yoksa, hep aynıysa; mavinin tonları, yeşilin, insanların.....o zaman ne yapacaksın?

Bir başka yolculuğa daha çıkarım, bir başka şey peşinde, giderim.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..