Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir baskadir benim memleketim

Bir baskadir benim memleketim
 

isiklarin altindaki sahte dunya


Uzun zamandan sonra tekrar yazmaya karar vermemin sebeplerinden biride yanlizlik sevgili dostlar.... Bu yazimi sizlere; isiklarin altindaki sahte dunya olan times meydanindan yaziyorum...

Hayal bile etmemistim tekrardan dusunurum diye...Memleketim....

Bu buyulu dunyanin icine 7 ay once girdim ve halada burdayim.. Belki soracaksiniz neden diye? Bu kadar memleket hasretiyle yanip tutusurken neden burdayim?. .Bazen hayat insani oyle bir cekiyorki icine siz bile anlamiyorsunuz ne yaptigini..

Iste ben de o insanlardan biriyim..Hayallerle geldim buraya bu buyuk ulke`ye.Amacim calisip para kazanmak ve rahat bir sekilde yasamakti...Ve kazaniyorum...Anlatmak istedigim seye gelince; buraya geldikten sonra anladim paranin hic bir degeri olmadigini....

Yalnizdim, etrafimda gulumseyen dostlarim yoktu, sirtimi yaslayabilecegim biri cikmadi karsima;annem oksamiyordu artik saclarimi;sevdigim yemekleri yiyemiyordum....

Kokmuyordu memleketim sokaklarinda....

Sokaga ciktigimda gormuyordum bakkal Ahmet amcayi, taksici Ibrahim`i, mahallenin en guzel kizi olan sedef`i...Icten gelmiyordu verilen selamlar, parlamiyordu kimsenin gozlerinin ici...


Kalabaligin arasinda yalnizdim ve hasret kalmistim memleketim insanina...Simitci yoktu sokaklarda, Mehmet`le Ali oynamiyordu, ip atlamiyordu Zeynep`le Ayse....
Bunlari dusundukce Memleketimin tum guzellikleri geliyordu aklima.Icimde buruk bir sevda yanigi.. Memleketimeydi icimdeki ozlem...
Memleketim; Burdayim...Senden uzak, isiklarin altindaki sahte dunyada....

 
Toplam blog
: 2
: 413
Kayıt tarihi
: 31.05.07
 
 

En zor iştir her zaman insanın kendini anlatması. Kısaca özetlemek gerekirse, 1977 Sakarya doğumluyu..